Przeprosiny tak jakby

Tu jest blog Marty, której nie znam osobiście, tylko przez neta. Wczoraj oburzyła się, bo jakieśtamjakieśtam imprezie ktoś zrobił znaczek przypominający króliczka plejboja. To byłą impreza dla informatycznek czy coś takiego. A jako że plejboj obiektywizuje kobiety, to według Marty zły pomysł nawiązywać do jego symboli. A ja uważałem, że zajmuje się pierdołą i dalej tak uważam. Gdy spytała dziś na fejsie, czy warto zwracać uwagę na dyskryminacje (nie wiem, czy do tego nawiązywała, nie wiem, czy taki znaczek dyskryminuje), to napisałem, że jeśli chodzi jej o ten znaczek, to nie warto. Potem sobie ją usunąłem z listy znajomych, żeby mnie więcej nie wkurwiała. A potem zrobiło mi się głupio, że nie ograniczyłem się do tego ostatniego. Napisałem jej to na blogu, ale to dla mnie za mało, muszę podzielić się też z wami tą radosną wieścią. No i tym, że Martę przepraszam, że się odezwałem.

Skomentuj

