Spowiedź

Uwierzyłem w kilka rzeczy w ogóle bez powodu. Uwierzyłem np. w to, że twierdzeniami etycznymi może stać coś więcej niż subiektywne poczucie, że jest tak, jak opisuje twierdzenie etyczne.

Uznałem, że ponieważ inni ludzie uważają coś za rozsądne, to musi być rozsądne i ja nie powinienem tego sprawdzać.

Chciałem gnoić ludzi pisząc z nimi na internecie. Tak, dlatego byłem taki chamski na różnych forach. Spodobało mi się to, jak to robią Orliński czy Bart, czy MRW.

Byłem zły dla mojej matki i przypisywałem jej złe intencje, choć jej nie rozumiałem.

Ciągle uciekam przed solidnym filozoficznym rozważaniem czyichś tekstów – po prostu zanim je przeczytam już oceniam.

Postanowiłem unikać korzystania z wyobraźni.

Spasłem się jak świnia.

Wszystko to nie w ramach eksperymentu, tylko ot tak.

Więcej nie pamiętam, niczego nie zamierzam żałować, ale kto wie, jak to mi wyjdzie. :) . Zamierzam też kilka rzeczy zmienić.

Skomentuj

