Cześć, jestem małą, uśmiechniętą, czarną dziurą

Odtwórzczo powtarzając: ostatecznie dbam tylko o moją wolność w tym zakresie, w którym jest mi ona do czegokolwiek potrzebna. Ostatecznie nie insteresuje mnie zmiana ani małego kąska świata dla niej samej albo dla innych. I tak, godzę się na to, że odbieram wam wolnośc i godzę się na to, że będę odbierał, i tak, chcę ją wam odbierać. Nie mam czasu na to, żeby dbać o to, czy nie przeszkadzam wam w waszym życiu. Mam kobietę, niewiele pojęcia, co zrobić z resztą życia i jak na razie wystarczajaćo zdrowia, by cieszyć się życiem. Dlatego poddaje się, już nie udaje, że z czymś walczę i od dziś obiecuję, słowo harcerza, zacznę wreszcie dbać o swoją dupę, zamiast tracić czas. Przecież ostatecznie mam go mało.

Moje przywiązanie do tego, co można nazwać libertarianizmem lub anarchizmem okazuje się ostatecznie luźne i dość przypadkowe. Nie jestem po prawdzie wielkim miłośnikiem wolności. Jasne, lubię robić co mi się podoba i jak najmniej zajmować sobie głowę innymi, osobiście obojętnymi mi ludźmi. To wbrew pozorom o wiele za mało, bym nie chciał odstępować od tego mojego, wlokącego się za mną, jak rzep, poglądu politycznego. Ale pobawić się nim od czasu do czasu, to owszem, to proszę. A potem odstawię zabawkę. Na półeczkę.

A na koniec chciałem napisac, że kocham mojego Diabełka. Tada, jak mawiał Hannibal Lecter.

Komentarze 2 to “Cześć, jestem małą, uśmiechniętą, czarną dziurą”

  1. A czy kobieta ma ciebie?

  2. Zawsze wydaje mi się, że ma mnie za mało, bo za mało siebie daję jej. Jestem lekliwym wypłoszem, do którego trzeba podchodzić dziwnym zygzakiem, żebym się nie zjeżył i zmienił nadętą, kolcową kulkę.

Skomentuj

