Brak pomysłu na tytuł zainspirował mnie do zatytułowania tego właśnie tak

Wierzę w obiektywną rzeczywistość. Jestem przekonany, że ona jest powszechnie nam dostępna i bardzo codzienna. I właśnie dlatego jestem zazwyczaj kwietystą czy człowiekiem o usposobieniu kwietystycznym. Rzeczy są bardziej jasne i zrozumiałe niż to co mówimy w związku z nimi (specjalnie unikam zwrotu „co mówimy o nich”). No.

EDITH: e no chyba już nie wierzę, ale zostawię wam, by dać świadectwo.

Komentarze 2 to “Brak pomysłu na tytuł zainspirował mnie do zatytułowania tego właśnie tak”

  1. jak mówisz że „wierzysz” to ja właśnie zaczynam wątpić w nią :P

  2. […] nie wiem, czy w lewo, czy w prawo. Possibly, że w kółko (nawet to jest plausible). Wróćmy do mojej wiary w obiektywną rzeczywistość. Zaciąłem się, bo przecież napisałem, że najjaśniejsze są ludzkie zachowania. Coś tu jest […]

Skomentuj

