This i Call Pride

Toto.

EDITH moja droga: co gdy coś spotyka Mnie takiego, że już tak mogę z Nią tak jak ze sobą prawie. gdzie jest moja miłość własna, no kurwa, ja Cię proszę moja droga? Jak bardzo muszę siebie oszukiwać?
Ona: Noooooooooooo no, Drogi Janie.
Editha, najsłodsza!: Nie wiem, czy Cię Cię kiedyś taką widziałem, a siedzę Ci w pępku. I tam powoli się rozchodzę na ciało?
Ona: No.
Edi, to Ci powiem, czasami: Wkurza mnie twoje milczenie, wiesz? Robisz mi to nie pierwszy raz.
Ona: Zakrzykiwanie siebie nic Ci nie da.
No dobra: Kocham Ja.
Ona: Ja też i proszę, nie baw się w ważenie, kto, jak, co, bardziej.
razem: [śmiech]

i roześmiała się. i pobiegła dalej, roześmiana. jak ja siebie nie-cierpię za to.
za te złośliwe, głupkowate uśmiechy.
ale mój Diabeł już woła.
prawie tupie nóżką. dla draki.

EDITH: tak, poporawiałem ten tekścik u góry.

Skomentuj

