Poliamoryzm zrewizytowany

Dalej uważam, że jak najbardziej sensownie można żyć z kilkoma kochanymi osobami na raz. Ale mnie się nie chce już szukać Drugiej Kobiety Mojego Życia, jebie mnie niezaangażowany seks, a nie ja jego i zanim sprawy się odwróciłyby, myślę, że bym się zestarzał, więc chcę być w tej chwili z jedną kobietą, do końca jej życia, bo myślę, że ją przeżyję, starsza jest.

Komentarzy 6 to “Poliamoryzm zrewizytowany”

  1. dorotamakota Says:

    bo myślę, że ją przeżyję, starsza jest.

    zdecydowanie . ma jakieś 5 lat do setki :)

  2. miłość, czyli rekolekcje z prawa woli

    ja chcę, żebyś umarła
    leżąc obok
    chcę słyszeć twój ostatni oddech
    chcę, żebyś miała w oczach wesołe iskierki
    chcę byś była wtedy przy mnie

    być może jestem tylko wymierzonym ciałem
    tyle metrów, tyle kilogramów, tyle oddechów
    tyle wytrysków, tyle kropel, tyle grudek
    być może Ty też nim jesteś
    przez co nasze granice są, choć niewyraźne, tak łatwe do wyczucia

    ale w ramach tych granic, choćby nie wiem jak ciasnych
    już wiem, czego chcę
    już wiem, czego ja chcę

    Nie, dlatego, że nie chciałbym Jej zostawić. Bo mi z Nią dobrze. Zwyczajnie to taka szalona rzecz zwana miłością. I znów mam 14lat.

  3. dorotamakota Says:

    „jebie mnie niezaangażowany seks,..”

    hmmmmmmm, jakoś Ci nie wierzę :))))

Skomentuj

