Just another anthem.

Interpretacja jest taka, że ta pioseneczka nie potrzebuje interpretacji.

komentarzy 14 to “Just another anthem.”

  1. ja bym powiedziała że to jest słodko-mdłe:b

  2. Wypowiedź uzasadnij?

  3. Poza tym, jak już wiesz, wpadłem jednak na interpretację:

    ekhm, ekhm, hłukhekhe.

    to jest słodkawe
    jak gorzka czekolada
    no dobra
    gorzka czekolada polana kwaśnym i lekko słodkawą wiśniową polewą
    przepijana jakimś dobrym alkoholem, raczej cierpkawym w samku

    Przepraszam, ale sprowokowałaś mnie do tego :P

  4. słodko-mdła popisówa z dekadencji. lans na stachurę, wojaczka maleńczuka i pielewina razem wziętych.
    rzewne zawodzenie rzekomego outsidera „o ja jeden ten niezrozumiany w gąszczu miałkiego zycia” oj joj joj….
    nie „dżem” a marmolada….. choć oba wytwory równie mdłe.

  5. takie oto uzasadnienie. starczy?

  6. o albo jeszcze taki cytacik dobrze uddaje ten czarujący nastroik: „o ja włóczęga, niespokojny duch…..” tra la la la la la la. pierdolenie kotka za pomocą młotka

  7. rzewne zawodzenie rzekomego outsidera “o ja jeden ten niezrozumiany w gąszczu miałkiego zycia” oj joj joj….

    Que? Ty posłuchaj tego jeszcze raz. Pan zasadniczo nie śpiewa rrzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ktoś go skrzywdził, tylko, że On głupiutki był. A teraz, well przeszło mu. I jest mu zajebiście już. Dekandenckie as fuck, cierpiętnicze ani trochu. Dlatego to lubię. Bo nie ma jajeden żadnego. Nie znaczenia przecież dla peela, że on jeden, też to w nosie ma. Le pfffffffffffffffffffffff.

  8. o ja włóczęga, niespokojny duch…..

    Nie mogę uwierzyć w to, co czytam. Przecież to nie jest autsajder w takim sensie, że on się wpierdala w jakąś chatkę z gówna w Bieszczadach.

  9. marmolada

    Polewą. PO-LE-WĄ.

  10. Gammon No.82 Says:

    „gorzka czekolada polana kwaśnym i lekko słodkawą wiśniową polewą
    przepijana jakimś dobrym alkoholem, raczej cierpkawym w samku”

    Czy nie lepiej po prostu pierdolnąć lufę bez dodatków?

  11. ale się naprowokowali.:) a ja ” mam ręcę w kieszeniach ” i czekam , czy słodko-mdły, czy cierpko-gorzki…

  12. Cierpko – słodko – kwaśny pszepanią, przecież. Z ostrą papryką w tle.

  13. dorotamakota Says:

    Wiem, że lubisz różne smaki…nie tylko w kuchni :)

Skomentuj

