Łelkom

Według całego mnóstwa kryteriów jestem żałosny. Moje życie seksualne waha się między zgrzebną skromnością, a niebytem. A jednocześnie uwielbiam seks, ze sobą, z innymi, z moich marzeń można byłoby ułożyć historię, którą fascynowałyby się nastolatki, zawstydzając się jednocześnie. Jestem bezrobotnym leserem, za którego płacą rodzice. Nie przepracowałem uczciwie doby. Większość otaczających mnie ludzi (w tym pożądanych przeze mnie kobiet) przeczytało niewyobrażalnie więcej ode mnie, jednak jestem tak bezczelny, że staram się z nimi dyskutować, nie posiadając do tego nawet odrobiny niezbędnej wiedzy. Nie umiem zachować czystości ani porządku we własnym pokoju. Za to mam wielką umiejętność próbowania wszystkiego, co może zrujnować mi zdrowie i uzależnić.

No i jestem jednym wielkim egocentryzmem, nie egocentrykiem, bo przecież ja jako taki jestem pozbawiony treści, jak niezapisana, półprzeźroczysta bibułka, która by przedziurawiła się od jednej kropli atramentu.

Dalej jednak, jak dotąd, moje dni są piękne. Nie wiem już przez to nic. Staje przed sobą, ważę siebie, mierzę i wiem, czym według tych miar jestem. Ale kocham to bydle, targam delikatnie po sierści i przytulam do piersi. I’m so fucked up & that conf(am)using me.

Komentarze 4 to “Łelkom”

  1. nie pierdol tylko dawaj na targ kupic pizame

  2. Piżamy nie kupię. Ani sera białego bo jest tylko ŻÓŁTY.

  3. Gammon No.82 Says:

    ” Ani sera białego bo jest tylko ŻÓŁTY.”

    To żółty i białą farbę.

  4. BE A HERO! DO IT FAGGOT!

Skomentuj

