A monotonny krajobraz zagęszczał się…

Najpierw zestaw mądrości prosto z Kostrzyna:

Dwa ktosie:

– Kto był tak śmiały i zajebał mi sandały?!?
– Te, Toitoi, lepiej powiedz, gdzie są moje japonki!

Inne Dwa Ktosie:

– Stary, wczoraj piękna dziewczyna całowała mnie i częstowała haszem!
– Jesteś spełnionym mężczyzną.

I Jeszcze Jeden

– Mamo, to nie wódka, to Łutstok.

Rób co chcesz, zasada wspomniana wcześniej, to jest największe wyzwanie, dlatego Owsik, z jego przepitym łbem, najprawdopodobniej co innego miał na myśli, gdy mu się wymsknęło „róbta co chceta”. Najprawdopodobniej chciał powiedzieć – „mam wyjebane na to, co robisz”. A „rób co chcesz” to nie tylko „odpierdól się, wciągaj swoje gówno beze mnie i żyjmy w pokoju”. To też wymóg, żeby kierować się tym, czego się chce. A czego się chce? Czego pragnie dziewczyna, gdy dorastać zaczyna?

Poza tym, nie jestem pewien, czy można osiągnąć szczęście, takie super szczęście przez złote esz. Takie, którego nic nie zmąci nigdy. Ale wierzę, że nie ma lepszego stylu życia, niż uparcie i świadomie dążyć do swojego szczęścia, jak najbardziej go chcąc. Choćby było nieosiągalne.

I kurwa, teraz nic mi nie pozostało, tylko dosiąść pogrzebacza i wyjebać prosto w słońce. Iiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaa!!!

Skomentuj

