Niektóre sprawy mnie przerastają…

Ktoś, według maszynki, która sprawdza, z jakich stron żeście tu weszli, wchodzi z tego -> http://282362.blox.pl/html/983041,720898.html adresu na blogaska. Tyle, że jak klikam na ten adres, to mnie blox łaskawie informuje, że takiego blogu to oni u siebie nie mają. O co chodzi ja się pytam się?

Komentarzy 10 to “Niektóre sprawy mnie przerastają…”

  1. jaś! To są właśnie ONI!!!!!!! Bądź czujny mogą otruć twego psa. :-)

  2. a masz nicka tego ktosia? moze po prostu go spytaj…
    Jeśli nie masz, to wyjaśnienie może być takie jak zapowiedział jank, albo ktoś kto pisał z tego bloga, juz go zlikwidował…
    na inne pomysły brak mi wyobraźni

  3. No ale ten ktoś z tego adresu wchodził już kilka razy na blogaska, w ostatnich dniach. Nie rozumieć.

  4. I co rozwiązałeś zagadkę? może napisz do administratorów serwisu bloog żeby rozwikłali sprawę

  5. Hello! a czemu mrocznyponczuśzagłady nia raczy odp.? A FE Panie MAGISTRZE! tytuł do ODPOWIEDZI nobilituje! ot co@! :b

  6. Nie rozwiązałem. może napiszę, bo moja ignorancja mnie w ty wypadku wkurwia :D.

  7. Gammon No.82 Says:

    Istnieje takie coś
    http://www.blox.pl/html/983041,720898.html

    A jak wrzucisz w Google ciąg
    html/983041,720898.html
    to na czwartym miejscu znajdziesz winowajcę.
    Czwartym licząc wszystkie trafienia z bloga „Takie Nic” jako jedną pozycję.

  8. Ojej, ojoj, czyli czytelnicy tegoż onego bloxa mniem czytają, ojej, ojoj?

  9. Gammon No82 Says:

    „Ojej, ojoj, czyli czytelnicy tegoż onego bloxa mniem czytają, ojej, ojoj?”

    Albo czytelnicy albo sam szef.

  10. Ojojojojojojojojojojojojoj.

Skomentuj

