Radością trzeba się dzielić…

Ktoś wlazł do mojego grajdołka wpisując sobie w wyszukiwarkę słówko: panieneczki. I trafił tu. Hihihihihi.

komentarzy 5 to “Radością trzeba się dzielić…”

  1. zapętlenie… tu czli tam, tam czyli tu… ktoś czyli ja, ja czyli ktoś….

    a swoją drogą ja sobie wpisuje „cycki na wolności” i wychodzisz mi ty, a potem jakaś „wolność cycków przed ślubem”…..

  2. ja trafiłam przez libertarianizm.pl, o czyli standard.

  3. nie no trafic to trafiłam przez uporczywe posyłanie mi linka do swojego bloga przez jego autora:D Ja się migałam, ale w końcu wpadłam… jak śliwka w kompot, bo jasiek uzależnia:D
    ale jak jestem nie na swoim kompie to łatwiej mi wpisać „cycki na wolności” niż frazę: „mrotchnypontchushzagwady.wordpress.com”:b

  4. @kolejny poszukiwacz niełatwych prawd
    definicja fap

    Chciałbym kiedyś poznać bliżej (ale niekoniecznie z bliska) niektórych przypadkowych czytelników mojego blogaska, naprawdę.

    Drogie Dziecię Kosmosu, jedyną charakterystykę, jaką mogę podać, bo raczej nie definicję, to taką: fap to jest takie fap, fap, fap, fap…

  5. Nie dziwie ci się jasiu, że chciałbyś poznać… tylko że czasem relacja wirtualna moze być „głębsza” niż ta „realna” – spotykają się wyzwolone umysły, nie społecznie i biologicznie zniewolone ciała (boże! i ja to piszę!!!!)

Skomentuj

