No nie umieeeeee

Nie potrafię nie być libertarianinem/anarchistą/wolnościowcem, nie określać sam siebie tak, nie być zapatrzony w hasło, które sam podejrzewam o to, że ma bardzo mało zdeterminowanej treści albo jest absurdalnie trudne do zrealizowania. Chodzi o to hasło, zgodnie z którym: chcę, by wszyscy byli wolni, czyli robili zawsze to, czego chcą.

Cóż, pozostaje mi wierzyć, że jakoś zbilansuję tą głupotę autoironią.

Komentarzy 5 to “No nie umieeeeee”

  1. co tu ma do rzeczy „głupota”?
    „zdeterminowana treść” czyli jaka? jasno określona? uzasadniona? niezmienna? …? …?

  2. ja mam podobnie, tylko że przed Tobą czas, kto wie co przyniesie, ja stara baba jestem, stracona:-)))))

  3. @e

    :)

    @Mag

    Zdeterminowana as niedowolna, czyli – nie trywialna, czyli tak, mój przesłodki, przedrogi Madziaczku.

    A głupota, w sensie takim, jak ją rozumiał Bocheńśki polega na tym, że to hasło nie do końca da się zrealizować, a tylko głupiec rzuca się z motyką na słońce – bo to nie przynosi mu dobrego i długiego życia. No i z tego powodu i ja, i Bocheńśki (do czego się księżulo przyznał mój kochany) wybieramy głupotę, on chrześcijańską, ja libertariańśką. :)

  4. a ja będę sie upierać że tylko głupi – czyli np. ja – nie porywają się z motyką na słońce, bo to właśnie, czyli inaczej PASJA, daje szczęsliwe życie (a czy długie – kwestia przypadku). Nie oddam ci ani Bocheńskiemu (którego też b. lubię mimo chrześcijanskosci, ale się z nim nie zgadzam w kwestii „pochwały głupoty” bo jest ona pochwałą mądrosci jednak) mojej głupoty:b
    oddam raczej tym, których b. nie lubię….. choć nawet wrogowi nie powinno się źle życzyć….

  5. do „e” – co do drugiej kwestii (starej i straconej) to możemy sobie rękę podać…..

Skomentuj

