W ramach informacji dla czytelników poemy…

Już tam nie piszę i usunąłem wiersze. Umieszczę je tutaj chyba, na odrębnej stronie, tak jak Bocheńskiego. Piszę, bo widzę na statystykach, że ktoś wchodził dziś na stronę poemy na której był mój wiersz i zapewne musiał pocałować się z informacją, że strona zniknęła. Wiersz już jest na blogu – dałem go, to ten o cipkowym Bogu.

Komentarze 3 to “W ramach informacji dla czytelników poemy…”

  1. gavril princip Says:

    to juz 6 wpis ktorego nikt nie komentuje..pytam sie,po co to czytaja jak nie komentują?

  2. Ja skomentuję bo dopchałam się do kompa :D Fajnie, że nie zrezygnowałeś z publikowania wierszy, ale kurcze z kim się będę kłócić na poemie jak zabrakło mi tematu kłótni ;)? Ten o Bogu wiersz średnio mi się podoba, ale za sensus comunis tęsknię.

  3. mrotchnypontchushzagwady Says:

    Zawsze pozostaje Ci fajt&flejm z gavriłem. Może jeszcze nie znasz go od tej strony, ale kłótnie z nim są równie satysfakcjonujące, co bezkonkluzywne, co gwarantuje, że będą długie. :D

Skomentuj

