Zawsze chciałem skończyć z hukiem

mahomet2To wcale nie tak, że muzułmanie, którzy np. palili Duńskie ambasady, byli fanatykami. Oni po prostu mieli niezwykłe wyczucie czarnego humoru i wykazali się bezbłędną autoironią.

Jedna odpowiedź to “Zawsze chciałem skończyć z hukiem”

  1. Jasiu jednak pasujemy do siebie; ja mam potrzebe pisania bezsensownych komenatarzy a ty bezsenwnych wpisow.Tyle ze nasze rozmowy w swej prawdziwej formie wygladaja tak ze ja gadam do siebie i ty gadasz do siebie,mamy wrazenie dialogu z zwiazku z tym porponuje odwrocenie dialogu.Porozumiemy sie dopiero wteyd kiedy jawnie przyjmiemy paralelne monologi.

Skomentuj

