mały dodatek do uwag o polityce.

brzydzę się fizyczną przemocą wobec tych, którzy przemocy nie stosują. brzydzę się takim mówieniem o ludziach, które jest tylko po to, by oni czuli się źle, zazwyczaj. dostałem w życiu kilka razy wpierdól (co najmniej raz dość solidny, choć w sumie dla zdrowia niegroźny) i śmiano się ze mnie kilka razy. tak, jestem słaby w jakimś sensie i właśnie ze względu na to się brzydzę. nie jestem też konsekwentny, przecież aborcja może być rozumiana jako akt przemocy.

amen.

Jedna odpowiedź to “mały dodatek do uwag o polityce.”

  1. ja brzydze sie martwych ryb

Skomentuj

